Omgaan met agressie

Onder controle

Mensen reageren verschillend. Sommige zijn heel aardig, anderen teleurgesteld, verdrietig of kwaad. Soms zo kwaad of gefrustreerd dat ze jou agressief benaderen. Geen fijne situatie. Je voelt je geïntimideerd en bedreigd tijdens je werk. Je grenzen worden overschreden.

De training Omgaan met agressie leert je escalaties voorkomen en effectief te reageren op agressie. Zowel in vervelende telefoongesprekken als face-to-face, bijvoorbeeld aan een balie of in een winkel.

Mogelijke onderwerpen
  • communicatievormen (lichaamstaal, stemgebruik en woordgebruik)
  • herkennen van agressief gedrag
  • verschillende vormen van agressie
  • effectief omgaan met emoties en agressie (de Roos van Leary)
  • agressie voorkomen
  • inlevingsvermogen
  • stellen en bewaken van je eigen grenzen
  • rollenspellen.
036 545 17 13
Mail mij meer info!
Aanvragen met STAP-budget!

Alle trainingen
Mondelinge
communicatie
Schriftelijke
communicatie
Online
communicatie
Verkoop &
acquisitie
E-commerce
customer service
Management &
leiderschap
Persoonlijke
effectiviteit
Coaching