Efficiënt werken

Rust en overzicht

Heb je moeite met plannen en prioriteiten stellen? Gebruik jij Outlook alleen maar voor e-mail, en maak je geen (optimaal) gebruik van de agenda en takenbeheer en alle andere ongekende mogelijkheden? Puilt je mailbox uit? Volg dan de training Efficiënt werken.

Krijg zicht op je ‘slechte gewoontes’ en ontwikkel je nieuwe goede gewoontes. Krijg een reëler beeld van tijd en deel je tijd beter in. Breng zaken op orde. Kortom: je krijgt rust, inzicht en overzicht!

Mogelijke onderwerpen
  • keuzes maken
  • handig werken met Outlook
  • prioriteiten stellen en reëel plannen
  • bewust ja/nee zeggen
  • delegeren
  • efficiënt communiceren
  • handig archiveren.
036 545 17 13
Mail mij meer info!

Alle trainingen
Mondelinge communicatie
Schriftelijke communicatie
Online communicatie
Verkoop & acquisitie
E-commerce customer service
Management & leiderschap
Persoonlijke effectiviteit
Coaching