Receptie- en baliewerk

Onder druk multitasken

Je werkt als receptie- of baliemedewerker. Een drukke baan waarbij je je hoofd koel moet houden. Correct, servicegericht en snel mensen te woord te staan via ‘meerdere kanalen’ is jouw dagelijkse werk. Onder druk goed luisteren, doorvragen en ‘in control’ blijven is dan soms een uitdaging. Toch?

In de training Receptie- en baliewerk leer je hoe je klantgericht contact maakt en omgaat met lastige situaties. Dit leidt tot meer sympathie en waardering. En je vertegenwoordigt jouw organisatie uitstekend.

Mogelijke onderwerpen
  • communicatieve vaardigheden
  • bewustwording
  • ontvangst van bezoekers
  • gesprekstechnieken
  • telefoonetiquette
  • klachtafhandeling
  • omgaan met bezwaren
  • voorkomen van conflicten
  • rollenspellen.
036 545 17 13
Meer info!

Alle trainingen
Mondelinge communicatie
Schriftelijke communicatie
Online communicatie
Verkoop & acquisitie
E-commerce customer service
Management & leiderschap
Persoonlijke effectiviteit
Coaching