Proactive messaging

Succesvolle conversie

Met initiatieven als Straight Through Processing en Self Service zijn organisaties in staat enorme aantal transacties door klanten zelf te laten uitvoeren. Zonder tussenkomst van medewerkers kopen consumenten producten of voeren zij andere transacties uit. Vooraf gedefinieerde triggers.

Maar hoe zorg je ervoor dat consumenten precies weten wat ze moeten doen in een online proces? En op welke manier instrueer je op een effectieve manier?
Met klantgerichte, contextmatige en proactieve communicatie in het transactieproces minimaliseer je uitval en begeleid je consumenten naar succesvol conversie.

In een intensieve, praktijkgerichte en leuke training leer je hoe alerts, SMS, track en trace-berichten en online help begrijpelijk maakt.

  • kort en to-the-point communiceren
  • taalgebruik (concreet, duidelijk, positief en modern)
  • schrijfstijl (klantgericht, B1 en actief)
  • informeren & adviseren
  • conversiegericht instrueren.
036 545 17 13
Mail mij meer info!

Alle trainingen
Mondelinge communicatie
Schriftelijke communicatie
Online communicatie
Verkoop & acquisitie
E-commerce customer service
Management & leiderschap
Persoonlijke effectiviteit
Coaching