Functionerings- en beoordelingsgesprekken

Beter in contact

Collega’s aanspreken op hun werkhouding. Soms is dat lastig. Vooral als iemand niet open staat voor feedback. En wat als er kritiek is op jouw eigen manier van werken en leidinggeven. Hoe ga je daar dan mee om?

Wil je tips, handvatten en oefenen met een professionele trainingsacteur? Na de training Functionering- en beoordelingsgesprekken voeren ga je goed voorbereid én met een prettig gevoel je gesprekken in. Je brengt voortaan heldere boodschappen, durft te confronteren en behoudt een goede relatie.

Mogelijke onderwerpen
  • verschil tussen functionering- en beoordelingsgesprekken
  • structuur
  • rol non-verbale communicatie
  • verschil tussen persoon en gedrag
  • feedback geven (positief en negatief)
  • feedback ontvangen
  • heldere afspraken (SMART)
  • omgaan met emoties
  • de boodschap brengen
  • zuiver argumenteren
  • een goede voorbereiding
  • tips over verslaglegging
  • rollenspellen.
036 545 17 13
Mail mij meer info!

Alle trainingen
Mondelinge communicatie
Schriftelijke communicatie
Online communicatie
Verkoop & acquisitie
E-commerce customer service
Management & leiderschap
Persoonlijke effectiviteit
Coaching